Coll dels Horts (Tapis) La Fau, La Figa (Riu Muga) Castell d´Argent, Sant Cristòfol d Horts i Collet dels Hortsel

Mida de l'arxiu:
427.61 kB
Data:
24 abril 2014
Descàrregues:
48 x

Coll dels Horts (Tapis) La Fau, La Figa (Riu Muga) Castell d´Argent, Sant Cristòfol del Horts i Collet dels Horts

Sortida del Coll dels Horts entre Tapis i Costoja pugem per la pista de la gavarra, passem per la Gavarra, Collada Verda i Coll de Parat deixem la pista a la dreta i ens enfilem a la Serra de Bac Grillera, arribem al cim del Castell de Bac Grillera, Castell del Bac, Collada de la Fau i Mare de Déu de la Fau, baixem per la solana de la Fau, Coll de la Pinosa, La Trilla, Font de la Trilla, El Taquinell, Moli d'en Figa i la casa de la Figa, Estem a la vall del riu Muga i ens tornem a enfilar seguin la vall del Riu Major i per la dreta de la serra del Cabirol passant per la canal Fosca, Bac dels maranyès, a l'esquerra es veuen els cingles de la Fou i una mica mes amunt desprès d'una sona de pas amb ajuda d'unes cadenes arribem a la casa de la Pardella, continuem pujant fins al collet, aquí ens desviem de la ruta per pujar al castell d´Argent, vorejant el puig de la Fiola per l'esquerra, Coll de la Ginesta i castell d´Argent, reculem per tornar al camí i continuem fins al collet de la Fiola, aquí agafem un camí per l'esquerra d'una feixa amb direcció a Sant Cristòfol dels Horts, passem per el Mas dels Horts, Sant Cristòfol i pugem per la pista fins al collet del Horts.

En Total uns 19 Km. i uns 980 metres de desnivell.

Enllaç fotos: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/6004065189078031681