Banyoles, Biert, Rocacorba, Sant pallari, Puig Clarà, Banyoles

Descàrregues:
125 x

Banyoles, Biert, Rocacorba, Sant pallari, Puig Clarà, Banyoles

Sortida des del Pavelló de la Draga, Font Puda i direcció a la carretera de Camós fins que trobem el trencant de Sant Vicenç de Camós, aquí ens comencem a enfilar, de moment per carretera asfaltada, Passem per Sant Vicenç, Cal Fuster, per el Clot de Fuselles, La Canova, Can Marieta, La Bora i al arribar al Clot de Madevall deixem la pista per agafar un corriol a la dreta direcció Oest i anem seguint el clot del rec Revardit fins que trobem la pista que va de Pujarnol a Biert, la seguim direcció a Biert, passant per el pla de Colobret , una petita pujada i ja som a Biert, continuem per la pista direcció a Adri passant per Can Ramió i una mica mes endavant trenquem a la dreta direcció a Rocacorba. D'aquí fins dalt de Rocacorba ens queden 5 km. de pujada i alguns trams bastant durs, un cop dalt de Rocacorba baixada per la carretera asfaltada direcció a Banyoles fins la Torre de Pujarnol ont ens desviem per una pista a l'esquerra per pujar a Sant Petllari, una pujada d'uns 3.5 km. un cop dalt baixada per el costat Nord baixant per els Termes, Puig Suquet, i direcció a Sant Bartomeu de Matamala, Can Matamala, Pla del Llop i carretera de Mieres GI-524 que la travessem i ens enfilem cap a la Costallarga vorejant el puig de les Gitanes per la dreta, can Cassot, Can Falet i pujada al Puig Clarà ont gaudim d'unes vistes espectaculars , baixada per un corriol fins el pla de Can Morgat, passem per les llacunes de can Morgat i voregem l'Estany per el costat del Amarradors fins al Pavelló.

En total uns 45 km. i uns 1300 metres de desnivell acumulat.

Ruta bastant guapa amb molt bones vistes i tot tipus de terrens pista , corriols i alguns trams asfaltats .

ENLLAÇ FOTOS: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5999089716350693969