Argelaguer, Briolf, El Torn,Can Jou Bassa del Llop, Argelaguer-1

Descàrregues:
52 x

Argelaguer, Briolf, El Torn,Can Jou Bassa del Llop, Argelaguer

Sortim d`Argelaguer per la carretera N260 la seguim un km. direcció a Besalú, passem per sota la A-26 direcció a la salida i Molinou seguim per planeses, Cabratosa, Camps de Can Costa, Can Candell, despres de la baixada de can Candell pista a la dreta direcció a l`urbanització Comtal a la que trobem la carretera asfaltada la travessem direcció a Mas Font, baixem a la pista que voreja el pla de can Gassies la seguim direcció a la carretera C-66z vorejant els camps, baixem a la pista que travessa el Junyell en direcció al pla de can Roset, per arribar al pla des del rec hi ha 1.5 km. de pujada, un cop al pla a les envistes de Can Fumerola pista de la dreta Passem per la Barraca, camps de ca n`Hortos baixem direcció als camps de can Tatlà i als inbernaderos pista a l`esquerra la seguim uns 300 metres i agafem un corriol a la dreta amb pujada fins la carretera asfaltada de la Urbanització Comtal, passem per el costat de la pista i avall a l`esquerra fins trobar la pista que puja al coll de Besalú, ara ens be una pujada de 3.5 Km. fins al coll de Besalu. Un cop al Coll baixem per un corriol direcció a Briolf, Mare de Déu de la Loreto i fins trobar el Riu Ser, ara seguirem el riu Ser direcció Oest, Camps de Can Jofre, La Brugada, La Casanova i fins arribar al Torn, ara agafem la pista que ens portarà al coll de la creu Monner, es una pujada d`uns 2.5 Km. es tot pista ampla un cop al coll baixem cap al Torrent de la Miana prop de Campolier, agafem la pista de la Miana direcció a can Jou passat Can Jou per el costat del bac pista a la dreta amb pujada ara direcció a la serra del mort. aquesta pujada es la mes dura de la ruta arriba a un 26% de desnivell, passem unes llosardes i uns 300 metres mes amunt deixem la pista, ens enfilem per un corriol a l`esquerra, aquest corriol es de mal passar esta molt embardissat fins que arribem a la Bassa del Llop, en total es 1.5 Km. que s`han de fer a peu i amb moltes romegueres, un cop a la bassa del Llop trobem la pista que ens porta fins Argelaguer, pràcticament tot baixada passant per la Cadavall, el Guilar i ca L`Ornós.

Es una ruta amb terrens molt variables pistes, corriols i sones a peu.

En total uns 42 km. i uns 930 metres de desnivell acumulat.