L`Hospitalet de Roca-sança, Coll de Jou, Niu d`Aliga, Refugi de Rebost L`Hospitalet

Mida de l'arxiu:
356.50 kB
Data:
24 Agost 2013
Descàrregues:
94 x

L`Hospitalet de Roca-sança, Coll de Jou, Niu d`Aliga, Refugi de Rebost, L`Hospitalet de Roca-sança

L`Hospitalet de Roca-sança, Coll de Jou, Niu d`Aliga, Refugi de Rebost L`Hospitalet de Roca-sança

Sortida de L`Hospitalet de Roca-sança, pugem cap el Claper, al Claper agafem el camí direcció a Coll de Jou passant per sota la Roca-sança, desprès de 4 km. arribem a Coll de Jou, tot pujada, a Coll de Jou agafem el camí de la dreta direcció est cap al Niu d`Àliga o Tossa d`Alp. Anem seguint la cadena, passem per la Roca del Llamp, el Puig de la Canal Freda, Coll del Solà del Riu, Coll de la Vall i refugi Niu d`Àliga. Amb 7 km. em pujat de 1200 metres a 2500. Pràcticament s`ha acabat la pujada. Comencem la baixada direcció a la collada de Comabella, passem per l`esquerra del Puig de Comabella, a baix es beu l`estació d`esqui de Pal, continuem per la collada de Comabella, Cap del Serrat Gran, Pla de Bagà, Camps de Rebost, Refugi de Rebost , al refugi agafem la pista que hi ha a sota direcció Nord baixant per el Coll de la Gavarra, Clot de L`infern, Faig del Pletissar i fins L`Hospitalet de Roca-sança.

En total uns 16 Km. i uns 1315 metres de desnivell acumulat.

Es una ruta amb vistes espectaculars, nosaltres em tingut mala sort amb la boira des del Niu d`Àliga fins l'arribada amb boira.

ENLLAÇ DE LES FOTOS: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5915740672465921761