Argelaguer, Sant Julià, Santa Pau, Besalú, Argelaguer

Descàrregues:
54 x

Argelaguer, Sant Julià, Santa Pau, Besalú, Argelaguer

Sortida d`Argelaguer passant per Moretó i el camí ramader fins al Barri del Pont, pujada de Sant Jaume i primer trencant l`esquerra per agafar el camí del Moli i cap a la Font Puda, seguim la carretera asfaltada de la Miana uns 500 metres i ens desviem a la dreta baixant al torrent de la miana i pujar per la pista direcció a Sellers. Passem per la Font d`en Roca, travessem el torrent de Palomers i al indret de la Font de cal Lluent al Kilòmetre 8.700 deixem la pista que porta a Can Jou i pugem per la de la dreta direcció a Cellers, desprès de la casa de Cellers el primer tram a peu fins dalt el caire (Per evitar el tram a peu hi ha l`opció d`agafar una pista que hi ha sobre la casa per sobre la cabanya, dons una mica mes de volta però es fa amb bici fins dalt el caire) ara anem direcció a Pruan, ens venen uns 4 km. que els farem trams a peu i trams amb bici (pot esser que mes a peu que sobre la bici) una mica abans de sortir al camps de Pruan ens desviem a la dreta per continuar pujant a Coll Satrapa, un cop a dalt el coll passem la portallera i tenim una vista impressionant de la vall de Santa Pau i Mieres. ara al davant tenim dos camins el de la dreta baixa directe a Santa Pau i el de la dreta continua pujant cap al coll de Sant Martí que hi trobem la pista de Sant Julia, la enem seguint fins dalt Sant julià, per fi s`ha acabat la pujada mes forta 15 km. des de la sortida, ara toca baixar per un corriol que tenim al debant, es un corriol bastant tecnic fins que trubem la pista que ens portarà al Coll de la Boixeda un cop al coll pugem un tram i agafem la pista de l`esquerra per sota Sant Abdó ara direcció a Santa Pau, passant per Can Ventós, Mascou, can Coderc, passant molt aprop de Sant Martí Vell, El Molí Nou, Ca l`Avellana, anem seguint el GR-2 Can Formiga, Casparic i abans d`arribar a la Carretera trencant a la dreta de baixada amb un tram una mica tècnic fins trobar la carretera al pont del rec de Sant Marti, un cop a la carretera no la seguim, passem per la dreta seguint el GR tota bora de rec, sortim a la carretera de Can Mentor al pont de Sant Martí, pugem al poble del Sallent passem davant de Sant Vicenç i baixem per un corriol a la pista de la Torroella, la Torroella, i avall seguin el Riu Ser fins al Torn continuem seguint el Riu Ser, passem per el Molí d`en camps i al arribar sota al Mas Poc em de deixar la carretera el GR s`enfila marges a munt, ara ens venen uns 4 km. de corriol trams a peu i trams amb bici fins la carretera de la Miana. Dos de pujada fins al Coll de Salom, un de baixada fins al rec de Junyell i un de pujada fins la pista de la Miana, un cop a la pista pugem a la bici direcció a Sant Fruitos fins que trobem el trencant a l`esquerra que s`enfila el GR fins dalt del collet, aquesta es l`ultima pujada forta que ens queda per variar també un tram a peu, un cop al collet baixem per el corriol a l`Ametller i fins el Candell ara pista de Sant Ferriol passant per el càmping pla de Can Costa, Cabratosa, Molí Nou, Burró, La Salida i Argelaguer.

En total uns 46 Km. i 1050 metres de desnivell acumulat.

Una ruta amb alguns trams bastant tècnics i complicats i algunes sones una mica embardissades.

ENLLAÇ DE LES FOTOS: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5910526513496998593