Urús, Coll de Jou, Penyes Altes del Moixeró, Urús

Descàrregues:
96 x

Urús, Coll de Jou, Penyes Altes del Moixeró, Urús

Sortida d`Urùs direcció a Coll de Jovell "nomes de començar pujada", decantem per un corriol fins al Collet d`Urùs passem una portallera de ferro i baixem al torrent de Font Llebrera i anem pujant seguin el camí del Torrent(Un camí molt ben marcat) per fi desprès de 6 km. de pujada arribem a Coll de Jou, des de aquí ja tenim unes vistes espectaculars per els dos costats, Nord i Surt, ara es tracta de anar seguint la cadena direcció Oest per arribar a Pedres altes del Moixeró pesem per el collet de la Miquela, Coll de Molins i roques Altes, tot es pujada i el últim tram mes fort. Des de dalt de Roques Altes tens una vista de 360° amb al Pedraforca al Oest i la Tossa d`Alp al Est. Val la pena pujar-hi. Ara em de recular uns 1200 metres fins al Coll de Molins, aquí agafem un camí a l`esquerra baixant per el Collet de Comesjuntes fins el pla dels collets (ull aquet tros de camí es molt perdedor) nomes el últim tram abans d`arribar al refugi del Cortal d`en Vidal esta ben marcat. Seguim la pista del refugi direcció est 1 km. i baixem per un camí a l`esquerra cap al torrent de les Canaletes, mes avall del torrent trobem una altra pista, aquesta ja no la deixem tornem a trobar el torrent de Fontllebrera, una petita pujada per el collet de la Serra, cementiri d`Urùs Plana del Bec, Font freda i Urús.

En total uns 18.5 km. i uns 1200 metres de desnivell acumulat.

Enllaç de les fotos:   https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5903115786680999601