Ripoll, Saltor, Coll de Jou, Ripoll

Descàrregues:
122 x

Ripoll, Saltor, Coll de Jou, Ripoll

Sortida de Ripoll, el polígon els Pintors i centre de Ripoll. (Al arribar al Monestir s`ha de passar per el carrer de darrera el Monestir) es el carrer que empalma amb el corriol que jo agafo mes endavant, anem seguint el corriol fins arribar al tanatori de Campdevànol, passem per la pista de sota el tanatori fins que trobem la pista mes ample de Miols, l`anem seguint per el marge esquerra del rec de Maiols, passem per Clarella, Can Maiols, des d`aquí la pujada s`endureix una mica fins arribar al coll de Canyemars, a les envistes de Saltor, acabem de puja fins el Coll De Saltor. Ull aquí deixem la pista a l`esquerra i agafem un corriol que ve de planer. Al principi es ciclable molt guapo sense pedres però sense barana ( si deixes anar un peu val mes que sigui el dret, si es l`esquerra malament) mes endavant passem trobem la cadena del Sagnari, aquí troços a peu i troços amb bici, passem per el torrent Sec, per sota els cingles de Sant Eloi, passat els cingles el camí es far mes ampla, Torrent Roig, Coll de la Portella i fins arribar a la pista asfaltada que va de la Bruguera a Coll de Jou. Ara per arribar a Coll de Jou ens queden 5.5 km. de carretera asfaltada i bastant dreta, es fa molt pesada. Per fi arribem a coll de Jou. Ara pràcticament nomes ens queda baixada, Passem per el Refugi de Sant Jordi 12 Km de baixada per trobar el bici carril. Ull al arribar a la collada de Can Roca, passem la casa de can Roca deixem la pista i trenquem a l`esquerra, Passem per el serrat de La Reina i mes avall la casa d`El serrat de la Reina, aquí pista ampla fins al bici carril, cinc km. mes i Ripoll.

En total uns 41.5 km. i una mica mes de 1100 metres de desnivell acumulat.

Enllaç de les fotos: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5895278384786519889