Llaés, 4 Balmes, Morro del Quer, Serra de Milany, La Cau, Llaés

Descàrregues:
103 x

Llaés, 4 Balmes, Morro del Quer, Serra de Milany, La Cau, Llaés

Sortim de Llaés, sota Sant Bartomeu pugem per la pista direcció a l`Hostal, el teixidor seguim la pista per sota la casa direcció al Burbau, la seguim un km. i ens desviem a la dreta per veura les Baumes del teixidor, tornem a recular a la pista i la seguim un troç mes fins al rec del Burbau, abans de travessar el rec beurem un corriol a l`esquerra que s`enfila recta amunt fins la Baumasa, a la Baumasa sortim per la dreta de la vauma per agafar un camí que passa per sobre un cop al camí el seguim cap a la dreta direcció al bosc de les Fleus passant molt prop de la casa del Burbau. Arribem a les baumes de Fleus també bastant grossa però mes embardissada , ens enfilem per el camí que passa per sobra les vaumes fins que trobem el torrent de les Fleus a un salt d`aigua. Aquí ens equivoquem de camí, agafem el mes estassat que passa per l`esquerra per sobre el salt d`aigua, tornem a recular, ens quedava la vauma Fumada, el camí s`agafa per sota el salt d`aigua a la dreta el anem seguint fins la vauma de la Fumada, aquesta una mica mes petita que les altres i molt embardissada, ara tindríem que recular fins el salt d`aigua per tornar agafar el camí. decidim fer drecera, ens enfilem per el cingle per anar a trobar el camí bo , es una mica mes amunt uns 300 metres un cop al camí bo pugem per unes feixes direcció a la casa de Milany, sortim a la carretera que va a la cau, passem per la casa de Milany, baixem a la pista de que va direcció al Barrato la seguim fins passat el rec de Milany i trenquem a la dreta per una pista mes estreta passem per els cingles del Morro del Quer, arribem al Morro del Quer des d`aquí hi ha molt bones vistes però la boira es molt espessa, no es beu res. Continuem per sobre els cingles d`en Cortada fins la collada del Barretó, sant Jaume del Barretó font dl Pas, Coll de Cristòfol, plans del Coll, Coll de l`Home Mort, Puig de l`Obiol, Pla de la Bronsa, Coll de Milany, Castell de Milany, que no hi pugem amb la boira que hi ha no val la pena , continuem per el collet de la Valona, per sobre els cingles de Milany direcció a la Cau, ras de la cau i Mare de Deu de la cau. Nomes ens queda una baixada fins a Llaés, direcció sud-oest un camí bastant brut passant per el Grau, alguns trams es de malt seguir i la part final abans d`arribar a l`Hostal hi ha dues sones de pedres de molt mal baixar.

En total uns 23 Km. amb un desnivell acumulat de uns 900 metres

Des d`el Morro del Quer i la Serra de Milany hi ha unes vistes espectaculars encara que avui no em vist res de res degut a la boira.

Enllaç de les fotos: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5892665357398778897