Combrèn, Castellar de n`Hug, Montgrony, Camp de la Roca

Descàrregues:
55 x

Combrèn, Castellar de n`Hug, Montgrony, Camp de la Roca

Sortida de la carretera de Camdevanol a Combrèn al Km.5 a (L`Empalme) al aparcament que hi ha al costat de la carretera. Anem pujant direcció a Combrèn per el camí de la transhumància, passem per combrèn ara direcció al trencant de Montgrony , seguim la pista de Montgrony uns 600 metres i trenquem per una pista de terra a l`esquerra fins la collada de L`Espluga Quasi 2 km. de pujada amb forca pendent, a dalt la collada trobem una carretera asfaltada, aquesta carretera ja no la deixem fins passat Castellar de N`Hug, set km. de carretera asfaltada, passem per Castellar i pugem una mica mes direcció al Coll de la Creueta però nomes fins el trencant de Sant Joan de Cornudell (el punt mes alt de la ruta 1498 metres) deixem la carretera a l`esquerra i ens desviem per el camí dels Peregrins a Montgrony a pocs metres l`ermita de Sant Joan de Cornudell, Cant Torre, Meiants i Montgrony, un cop a Montgrony agafem el camí que hi ha al cap de munt de el aparcament a la dreta passant per sota l`Ermita, el primer troç del corriol a peu, una mica mes avall ja es pot fer sobre la bici seguim el corriol fins el coll de la Pardinella al arribar al coll seguim una pista direcció Est, nomes la seguim uns 300 metres, al arribar a unt revolt a la dreta agafem el camí que tira recta una mica brut, ens portarà a sobre la casa de Pardinela, la voregem per l`esquerra fins trobar una pista que hi ha a sota anem cap al torrent de la Bugada, passem per sota els cingles de Feners i collada de Grats, un cop a la collada ens desviem per el camí de la dreta passant per una fageda espectacular i amb alguns trams a peu, es la ultima pujada però molt dreta. Ja ens acostem als cingles del camp de la Roca, des dels cingles veiem sant Pere d`Auira però amb aquest cas no hi passarem, anem baixant per la pista fins trobar el encreuament , a l`esquerra va a Sant Pere d`Auira i la dreta direcció a la carretera de Comben passant per Pruners, El Pujol i de dret al final de la ruta. Una baixada de 6 km.

En total uns 35 km. i uns 1025 metres de desnivell acumulat

Es una ruta molt variada hi ha de tot, carretera asfaltada, pistes amples, corriols i trams que s`han de fer a peu i amb unes vistes espectaculars.

Enllaç de les fotos: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5889731750513897089?authkey=CMDSiMq21qHPnAE