Port de la Selva, Serra de Rodes

Descàrregues:
54 x

Port de la Selva, Serra de Rodes

Sortida de Port de la Selva, concretament de la platja de la Ribera, anem tirant per el camí de ronda direcció a Llança fins passat el càmping de la Vall , trenquem a l`esquerra travessem la carretera GI-612 i anem pujant direcció a la Vall de Santa Creu però per l`esquerra de la riera de la Vall, al principi per una pista i mes tard per un corriol fins arribar a la Vall de Santa Creu, anem seguint els indicadors de Sant Pere de Rodes fins passat el poble que hi ha una trifurcació, esquerra san Pere de Rodes i dreta llança, agafem el de la dreta direcció a llança fins al collet del Perer 2 km. de pujada, des del collet ja tenim una vista molt maca de Llança, encara ens queda un km de pujada per la Serra del coll del Perer fins arribar dalt al pla que hi trobem el camí de la Pallera, el seguim per l`esquerra direcció Surt. deixem el camí un moment per anar a veure la casa de la Granja i tornem al camí fins la casa de la Pallera que hi ha la carretera asfaltada de sant Pere de Rodes, continuem direcció a Sant Pere passant per Santa Helena i tot seguit Sant Pere de Rodes, passant per la part de dalt del monestir i ens enfilem per el camí que puja al castell de Sant salvador, un camí bastant dret de uns 1300 metres un cop a dalt del castell tenim unes vistes espectaculars per tots els costats, continuem per la cresta de la serra de Rodes Coll de les Palomeres, la Creu de les Palomeres, la Verderola, Coll de la Coma, el Puig de Queralbs que ja el passem per l`esquerra i anem baixant cap al Coll de la Jacona, al coll camí de l`esquerra coll de Sant Genis i pista forestal de Sant Genis direcció a Port de la Selva fins arribar a un collet que hi beurem una pista a l`esquerra que baixa cap al Mas Estela, l`anem seguint, passem per el Mas Estela, coll del Moli i arribem a la Selva de Mar anem seguint la carretera fins arribar a la platja de la Ribera.

Una ruta bastant distreta amb molt bones vistes.

Hi ha una sona desprès del castell que es de malt caminar hi ha molta pedra i malt camí.

En total uns 18 o 19 Km. Uns 850 metres de desnivell acumulat.

Enllaç de les fotos: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5884773458466344209?authkey=CPG_pbOww5PwMw