Argelaguer Talaixà Argelaguer

Descàrregues:
127 x

Argelaguer Talaixà Argelaguer

Sortida d`Argelaguer, pas de fauna per sota l`autovia direcció a Sadernes passant per La Casica, Can Nierga fins carretera de Tortellà a Montagut, le seguim uns 50 metres per l`esquerra i baixem cap a can Roca, La Quintana , Pont del Llierca, al arribar al pont anem seguint el Llierca per la dreta per una pista que arriba fins can Lloret, Travessem el Llierca i carretera asfaltada fins Sadernes, continuem per la pista de Riu, Passat Pont de Valentí pista de la dreta direcció a la Muntada la seguim uns 500 metres fins que travessem el riu i pista de l`esquerra per un portal blanc a partir d`aquí ve la pujada mes forta 4 km. fins a Talaixà, els 3.5 primers km. fins la Quera tot ciclable amb alguna pendent de 20%, abans de arribar a la casa de la Quera, trenquem a l`esquerra per una pista mes estreta ens portarà a la font de la Quera, un cop a la font ens enfilem per el costat dret per un corriol i uns 30 metres amunt trobem el camí GR que va de Sant Aniol a Talaixa. Aquets 500 o 700 metres fins a Talaixà s`han de fer molts de trossos a peu, Quant arribem a Talaixà sortim per sota el refugi davant mateix veurem el camí que baixa cap l`Hormoier passant per el Vaquer, de Talaixà al vaquer hi ha corriol i del vaquer fins Quasi a la riera d`Hormoier pista, però uns 500 metres abans d`arribar a la riera agafem un corriol a l`esquerra qu`ens porta a la palanca del samsó passem el rec per la palanca i agafem una pista direcció Oix pesem per el pont trencat, Can Pei, Oix, passat oix seguim la carretera direcció a Castellfollit uns 600 metres i ens desviem per la pista de l`esquerra, l`anem seguint fins el Collet de Camporiol ont trobem la pista de Santa Bárbara, la seguim fins el coll de Palomeres, al arribar al Coll pista de la dreta,una pujada suau fins Coll Pregon desprès de la baixada de Coll Pregon veurem el GR que es desvia a l`esquerra, nosaltres seguim el camí que va recta deixant el GR, altra vegada corriol, un corriol molt guapo una mica mes d`un km. fins la casa del Espiguler, a la casa agafem la pista a la dreta fins els Vilars unt trobem la pista de Can Banal, la seguim direcció a Montagut uns 500 metres i pugem per el corriol de la dreta, ens portarà fins el pla del Puig, el corriol te 1.5 Km. de pujada algunes sones a peu, un cop al pla del puix travessem la pista i corriol de baixada fis Can Bolòs i pista fins la carretera de Montagut seguim la carretera uns 300 metres i agafem la pista de can Punti, la Cabanya i anem baixant direcció al polígon industrial de Sant Jaume, entravessem el rec, pesem per Cant Valent, pla de Poliger i direcció a Sant Jaume per l`esquerra de l autovia fins al cementiri, Veïnat del Pont i Argelaguer per el camí ramader.

En total uns 45 Km. i uns 1200 metres de desnivell acumulat.

Ellaç Fotos; https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5882759096694232609