Argelaguer, la Miana,Sagrat Cor, Maspitre, Argelaguer

Descàrregues:
102 x

Argelaguer, la Miana,Sagrat Cor, Maspitre, Argelaguer

Sortida d`Argelaguer passant per Morató direcció a Sant Jaume, Barri del Pont, entrem a Sant Jaume i ens desviem a l`esquerra passat la fabrica de Monter, baixem per el camí del Moli, passallis de la Font Puda i pujada asfaltada fins el pla de Santa magdalena, a dalt del pla pista de la dreta que ens porta fins el coll de Can Jou amb una pujada de 2500 metres, Quant arribem a can jou agafem el camí de baixada a l`esquerra i arribem a Sant Miquel de de la miana (El trac passa per la casa de la rectoria) pero el camí dont la volta a l`ermita es baixa per darrere direcció al castell, quant arribem al castell deixem la pista i agafem el corriol de l`esquerra marcat amb groc fins arriba a la pista de sota. Aquet tros de corriol s`ha de fer quasi tot a peu, anem seguint la pista fins passat el rec de la Torre abans d`arribar al Pujolet trenquem a l`esquerra per un corriol molt afressat. Aquí comença una altre pujada, aquesta de uns 3 km. va pujant passant per Can sala Sant Silvestre del Mor i Collet del Mortiro, al arribar a dalt del collet tirem a la dreta 500 metres mes amunt agafem la pista de la dreta (L`altra pista ens portaria a la font de planells) a partir d`aquí baixada fins al collet de les Basses de can Bet deixem les pistes i agafem un corriol qu`ens queda just al davant direcció Est, el anem seguint, cada cop mes pujada en total 1 Km. a partir d`aquí corriol de baixada molt guapo fins a Coll de Bruc. Seguim la pista i a pocs metres pugem al Segratcor des de dalt tenim una vista espectacular de besalu i tot el alt Empordà, baixem al collet de la Serra per el corriol qu`ens queda al davant, ja tornem a ser a la pista la seguim uns 600 metres i trenquem a l`esquerra per una pista mes dolenta, uns metres mes avall ja veurem un indicador de Besalú per el corriol de la dreta el seguim passem per la font de l`Ametller i sortim a Maspitre voregem els camps per la carretera asfaltada fins trobar la carretera que a l`esquerra direcció Oest ens portarà a Argelaguer passant per el càmping, Camps de Can Costa, Cabratosa,Planeses, Moli Nou, Burro, La Salida i Argelaguer.

En total uns 28.5 Km. i uns 675 metres de desnivell acumulat.

20130428_085809.jpgSant_Miquel_de_la_Miana.jpgEl_Segratcor.jpgDes_del_Segratcor.jpgDes_del_Passallis_de_Planesses.jpgDes_del_passallis_de_Planeses.jpgDes_de_Can_Jou_de_la_Miana.jpg20130428_090445.jpg