Argelaguer, Sant Miquel, Gifreu, Argelaguer

Descàrregues:
55 x

Argelaguer, Sant Miquel, Gifreu, Argelaguer

Sortida d`Argelaguer direcció a Sales de Llierca passant per Espuella, els Plans i Conques, Sales, Can Tomet i baixada al Riu Burro. Primera pujada des del Burro fins el pla de Ca n`Espluga on trobem la carretera que puja a sant Miquel de Cama de Roure. Una pujada de 4 km. continua i una mica forta fins arribar al Pla pedro (sobre els cingles de les Hores. des d`aqui hi ha unes vistes espectaculars de tota la vall del llierca. Anem planejant fins la casa de Coma de Roure, passem per sobre la casa i passat la casa baixem per un corriol qu`ens porta fins la font de la llosa, passat la font agafem el Camí de la dreta direcció Surt que baixa cap als Rejolins, el seguim 1.5 km (Aquets 1500 metres s`han de fer quasi tots a peu, el camí te molta pedra soelta) fins que trobem un corriol a la dreta, el seguim i a partir d`aquí ja es pot fer amb bici, arribem a Can Ripoll passem per el costat de sobre la casa fins trobar la pista que passa per Can Lleona, anem baixant, trobem el encreuament de quatre carreteres a la zona d`el Carles agafem la qu`ens ve de cares direcció surt, camps de mas Perer, quintans de mas Perer, Bosc de Mas Parer i a uns 500 metres deixem la pista a l`esquerra per enfilar-nos per una que hi ha a la dreta que ens porta cap a les salines de Reig, Camí de la Campassa, Camps de Reig i el Riu Burro, Pugem al camps de la Tirallonga i trobem la N260, la seguim uns 300 metres direcció a Besalú i ens desviem a la dreta passant per sota l`autovia i anem cap a la fabrica de Can Casabo, passem per Molinot i arribem a Burro on trobem la carretera de Sant Ferriol que l`agafem a l`esquerra, Pesem per moli Nou, Passallis de Planeses i un cop travessem el passallis ens desviem a la dreta i ens comencem enfilar per el camí que ens porta a Gifreu (Ultima pujada) quant arribem al cingle del estenedor de Gifreu deixem la pista a l`esquerra i pugem tota bora de cingle per veure les vistes espectaculars, anem pujant per el corriol de l`estenedor fins el bac de ca l`urnos anem vorejant el bac per un camí molt mercat tota bora de balla elèctrica fins al revolt dels guixos qu`hi trobem la carretera del Guilar, baixem a la guixera el passallis de ca l`urnos i Argelaguer.

Es un recorregut d`uns 25 km. i 950 metres de desnivell acumulat. es curt però amb alguna pujada bastant forta i una baixada inpusible.

Hi ha unes vistes espectaculars sobretot des de sobre els cingles de les Hores i des dels cingles de Gifreu es veu tota la sona del recorregut.

Enllaç extern per les fotos: https://plus.google.com/photos/101796944140663738036/albums/5864548848475117761?authkey=COac1uT8wtKqlwE