Massis del Montgri

Descàrregues:
105 x

Massis del Montgri

Sortim del camí vell d`Ulla a Bellcaire d`Empordà . Al principi del camí de Santa Caterina, Seguim uns 500 metres per el camí de Santa Caterina, ens desviem a la dreta per un camí que s`enfila a la Muntanya d`Ulla, desprès d`una bona pujada arribem al puig Rodó anem seguin per la cadena fins arribar al coll de Santa Caterina on hi ha la creu de santa Caterina, continuem per el camí direcció al castell del Montgrí, Visita al castell i baixada al coll d`en Garrigars. (La baixada al principi fàcil però poc a poc es va complicant). Del coll de Garrigars comencem a pujar altra begada fins el Montplà màxima altitud de la caminada 310 metres. A partir d`aquí comencem a baixar per la cadena, Puig Rig, Puig de Carroig, puig de les Cogullades i anem baixant per una pista plena de rocs fins uns tres cents metres abans de arribar al puig de la Muntanyeta on deixem la pista i baixem per un corriol direcció Surt que ens porta a la vall Petita fins arribar a la pista de Santa Catarina, agafem la pista i la seguim uns 2 km. fins l´arribada.

Una caminada fàcil i molt bones vistes.

En total uns 12.5 Km.

Un desnivell acumulat de 564 metres.