Pont de Llierca, Santa bàrbara, Pont de Llierca

Descàrregues:
103 x

Pont de Llierca, Santa bàrbara, Pont de Llierca

Sortida davant del càmping Montagut, passem per el pont de Llierca capa la Vauma del Serrat del Pont i anem seguin el camí de la línea direcció a Lloret i el Casot, seguim la carretera asfaltada uns 250 metres i abans d`arribar al pont de Plansarenes pugem per la pista de l`esquerra fins arribar a la casa d`el Plans, continuem per el camí que ve de planer seguint el Bac del Pujol, Riera de Palomeres, Solana del pujol i la casa del Pujol. (El torç de la Solana del Pujol es on hi ha la pujada mes forta un 31% de desnivell màxim.) Agafem la pista del Pujol direcció a Coll Sitrelles, passat el coll deixem la pista a l`esquerra per pujar per un corriol fins arribar a Santa Bàrbara de Pruneres, baixem per un corriol davant de la casa que baixa directa a les feixes de Palomeres i Coll de Palomeres on trobem el GR i el seguim de baixada fins el pont del Llierca passant per Coll Pregon, Plansalloses, Oratori de Plansalloses i arribada al pont de Llierca.