Argelaguer, Oliva Giberta, Plansalloses, Argelaguer

Descàrregues:
101 x

Argelaguer, Oliva Giberta, Plansalloses, Argelaguer

Sortida d´Argelaguer direcció a Castellfollit. Passem per la Salida de Morató, Sant Jaume de Llierca, camí del cementiri paral·lel a l'autovia fins el trencant de Montagut, a la rotonda entrem a la N-260 fins el trencant dels Angles, passem per sota l`A-26, trencant a la dreta, Cal Boc, Pont Trencat, Barri del Cos, Carretera d`Oix, a Can Gin agafem pista a l`esquerra Veïnat de Carrera, travessem el rec de Carrera i pugem a la pista de la Vall del Bac la seguim 1 km. i ens desviem a la dreta per una pista que puja a la costa de Carrera direcció al Coll de Pineda. Es una pujada de 4 Km amb algun desnivell de 17%. Pugem fins un collet que hi ha un trencant a la dreta que ens portarà a Oliva Giberta, Baixem per la pista de la pedrera, Pedrera dels Gorgs i comencem un descens de 3 km. fins els camps de Can Bundanci, Pugem per la carretera d`Oix , trencant a la dreta per anar direcció a Sant Eudald, Quant arribem als camps del trull trenquem a l'esquerra, El Trull, L`Espiguler. Del trull a l`Espiguler hi ha una pujada de 2 km. desnivell màxim 18% "es far una mica pesada" passem per el Reurell, i arribem a la casa vella de Plansalloses, passem per un corriol davant de la casa i baixem per un corriol d`uns 3.5 Km. que passa per el Bac de Plansalloses, torrent de Plujà i el Casot , trobem la carretera de Sadernes, travessem el Llierca pesem per la casa de Lloret, Can Jou, anem seguint la línea elèctrica per un camí qu´ens portarà fins el pont de Llierca (El Serrat de Pont), Pla de la Quintana, La Quintana, passat la casa deixem la pista a la dreta, travessem el rec del clot de l`Infern, La Font de l`Horta, a la font ens desviem a la dreta passem per els boscos de l´Horta, Can Roca i carretera de Tortellà, Tortellà, Bruguer, Espuella i Argelaguer.