Castellfollit de la Roca, Sant Julia del Mont, Castellfollit

Descàrregues:
119 x

Castellfollit de la Roca, Sant Julia del Mont, Castellfollit

Sortida de Castellfollit, Can Grido, pla de Can Grido, Pla de les Funoses, Bosc de la Guardiola, Can Pauli, Sant Cosme, La Font, El Vilar i a partir d'aquí comença la pujada per un corriol direcció a Sant Julia, Passem per el costat del volca de Bellaire, Coll Sesrovires, Bosc del Reco, Gramoners , es un corriol força siclable amb una pendent continua però no molt forta, continuem per el Coll de Palomeres, Coll de la Buixeda i a partir d'aquí comença la pujada mes forta i a mes amb pedra soleta son dos quilometres qu´a la sona del collet del puig d´en Bardissa arriba fins un 20% de desnivell. Tan tant arribem a Sant Julia del Mont (905.3 metres) un petit descans quatre fotos i tornar-hi, anem baixant per el corriol de la Serra de Sant Julia per un corriol molt dret en alguns punts arriba a un 34% de desnivell, arribem al bosc de Can Nofre on ja trobem una pista la anem seguin, passem per Coll joell fins el encreuament amb la pista de Serradelbosc al Palau i comença una altra pujada aquesta mes curta 1.5 km. i amb una pista molt ampla, passem per sobre la casa de Serradebosc, bac de Can Canet Els Cellers, pesat la casa dels Cellers uns 300 metres mes avall deixem la pista i agafem un corriol a la dreta qu´ens porta fins a la Mere de Deu de la Devesa. Foto i continuem per la dreta direcció nord-est corriol avall Bosc de Santaló direcció a Can Lloreda, es un corriol bastant tècnic però ciclable, feixes de can Lloreda, El Vaquer, Viaducte del Fluvià, Les hortes i pujada per el camí cap al mirador de l'església Vella de Sant Salvador de Castellfollit, i Ca la Paula a fer unes cerveses.

En total uns 25 Km. i un desnivell acumulat d'uns 900 metres.