Argelaguer, Castella de la Muntanya, Torralles, Pont de llierca, Argelaguer

Descàrregues:
79 x

Argelaguer, Castella de la Muntanya, Torralles, Pont de Llierca, Argelaguer

Sortida d´Argelaguer, salida de Morató, Barri del Pont, cementiri de Sant Jaume, carretera de serveis per el costat dret de l´autovia fins el trencant de Montagut, N260 fins el trencat de Oix, carretera d´oix fins a la casa de can Gim de Bain, agafem el camí de l'esquerra que baixa a la riera de Carrera, anem seguin la riera passant per el Veïnat de Carrera fins La Canova, ens desviem per la pista de l'esquerra i comencem a pujar direcció a Castellar de la Muntanya passant per la casa de la Badosa, feixes de la Badosa i trobem la pista de sant Joan a Castella l'agafem direcció a Castellar, El Vilar, el Cugul, Bac de Colldecarrera, Collet de Colldecarrera on trobem la carretera asfaltada de la vall del Bac que la travessem i agafem el camí direcció al Coll de Torralles, el Reverter, Oratori de Sant Isidre, Serra de Sant Isidre i Plana de la Costa, que hi trobem la carretera de Sant Marti de Torralles, baixem per la carretera direcció nord fins el capdavall de la Plana del mercer, deixem la carretera i agafem un camí a la dreta, passem per el bac del Forn sota les clapisses del Montpetit, al principi es una pista fins que s'acaba i continuem per un camí, arribem als camps de Pineda, pugem a la casa de Pineda, pugem per una pista al coll de Pineda al encreuament direcció Est baixant al collet de Camporiol , on trobem la carretera asfaltada de Oix, travessem la carretera i pugem a coll de Palomeres un cop a coll de Palomeres camí a la dreta per el GR a coll Pregon seguim el GR baixant a Plansalloses, oratori de Plansalloses, pont del Llierca, Pla de la Quintana, Clot de l´Infern, Camps de Bellpuig, Pla de Cant Camps, Cant Prat, Can Pere Santaló, Roura Vell, Ca n´Horts,Rost d´en Pi, Argelaguer.

Ruta d´ uns 43 km. i un desnivell acumulat de 1100 metres, terreno molt variat, d´Argelaguer fins el Collet de Colldecarrera tot ciclable, del collet de Colldecarrera fins arribar als camps de Bellpuig hi han troços de camí que s'ha de fer a peu.