Llagostera, Tossa de Mar, Puig Cadiretes, Llagostera

Descàrregues:
180 x

Llagostera, Tossa de Mar, Puig Cadiretes, Llagostera

Sortida de la sona esportiva de Llagostera , Mas Galí, Can Cebrià direcció a les muntanyes de Llobatera. Passat la C-35 ja comencem a pujar, Refugis Costa Brava, La Ruira i arribem al Coll de Terra Negra, Travessem la carretera GI-681 i pugem per una pista direcció a can Mundet, Collet de la Barrera, Coll de Palomera, Càmping de Can Samada, Sant Eloi i sona esportiva de Tossa de Mar travessem el torrent de Montllort i ens comencem a enfilar per una pista a la serra de les Cadiretes. Es la pujada mes forta de tot el recorregut 6 km. es fan molt llargs, un cop a dalt ens desviem de la ruta per pujar al pic de les Cadiretes on hi ha una vista espectacular. Tornem a recular i seguim la ruta, passem a tocar per el castell de Montagut, Can Cabanyes, muntanya d`en Bonet i direcció a la Riera de Ridaura i la ultima pujada des de la riera fins al pla de Sant Llorens i arribada a Llagostera.

En total uns 44 km. i uns 1163 m. de desnivell acumulat.

El punt mes alt el Pic de les cadiretes 526 metres.

La pujada de la serra de les Cadiretes es la sona on hi ha les vistes mes guapes.

Es pot fer tot sobre la bici. Hi ha molta pista